Doprava a osobní odběr
Při objednávce nad 3000,- Kč/€120 zasíláme po České republice a Slovensku ZDARMA!
Ceník dopravy pro Českou republiku:
- Nákup do 3000,- Kč/€120
Balíkovna na adresu |
115,-Kč |
Balíkovna |
79,-Kč |
PPL | 89,-Kč |
PPL - Parcel shop | 49,-Kč |
Zásilkovna | 69,-Kč |
Osobní odběr | ZDARMA |
Ceník dopravy pro Slovensko:
- Nákup do 3000,- Kč/€120
SPS - Slovensko | €4,6 / 115,-Kč |
SPS - Parcel Shop - Slovensko |
€3,8 / 95,-Kč |
Packeta (Zásielkovňa) | €3,2 / 80,-Kč |
Doprava zdarma:
- Nákup nad 3000,- Kč/€120 - DOPRAVA ZDARMA
Ceník dobírky pro Českou republiku a Slovensko:
- Dobírka pro Českou republiku 29,-Kč (19,-Kč u Zásilkovny a Balíkovny)
- Dobírka pro Slovensko €1,14 (€0,8 u Packeta (Zásielkovňa)
Ceník dopravy pro Německo, Polsko a Rakousko:
Shipping costs for Germany, Poland and Austria:
DHL - Germany, Poland and Austria |
€6,3 / 160,-Kč |
Dostupnosti - kdy bude vaše objednávka odeslána:
- Skladem - Při objednávce v pracovní dny do 13:00 bude zboží odesláno ještě dnes. Po 13:00 bude zboží odesláno následující pracovní den. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně v den objednávky po obdržení emailu či sms. Zboží je možné zakoupit v kamenné prodejně.
- Skladem online - Zboží bude odesláno nejpozději do 2 pracovních dnů od odeslání objednávky. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně po obdržení emailu či sms, nejpozději do dvou pracovních dnů od objednávky.
- Do 5 dnů - Zboží bude odesláno nejpozději do 5 pracovních dnů od odeslání objednávky. Zboží je možné vyzvednout v kamenné prodejně po obdržení emailu či sms.
Dopravci pro Českou republiku:
Balíkovna na adresu (Česká pošta - Balík do ruky)
- Balíkovna garantuje doručení do druhého dne
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni Českou poštou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
- pokud nebudete zastiženi, nechá Vám kurýr Balíkovny ve schránce oznámení a zásilka bude uložena na Vaší poště 14 kalendářních dnů
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Balíkovny zde
Balíkovna (Česká pošta - Balík do Balíkovny)
- Balíkovna garantuje doručení do druhého dne na jakoukoliv z 2000 Balíkoven v České republice
- služba je pro všechny, kteří jsou těžko k zastižení a chtějí, aby na ně zásilka čekala v jedné z balíkoven
- o možnosti si zásilku vyzvednout na Vámi zvolené poště, budete kontaktováni Balíkovenou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
- zásilka bude uložena na Vaší poště 7 kalendářních dnů
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
- zásilku může vyzvednout i 3. osoba - není nutné předkládat doklad totožnosti
- pro vyzvednutí zásilky stačí sdělit jméno a kód, který Vám byl zaslán formou SMS nebo emailem
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Balíkovny zde
- pouze pro malé zásilky
PPL
- PPL garantuje doručení do druhého dne, balíky doručuje ve všední dny od 8 do 18 h
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
- dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo u kurýra
- Pokud Vás řidič nezastihne, zanechá Vám ve schránce oznámení a zásilku Vám bude doručovat následující pracovní den
- zásilku je možné uhradit při převzetí dobírkou nebo předem bankovním převodem nebo platební kartou
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému PPL zde
PPL - Parcel Shop
- PPL garantuje doručení do ParcelShopu do druhého dne,
- PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podacích míst v České republice.
- Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení.
- PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
- Je možné zaplatit hotově nebo platební kartou.
- kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému PPL zde
Zásilkovna ČR
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna, pobočku si zvolíte v košíku.
- Standardní dodání do 1-2 pracovních dnů.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Na pobočky Zásilkovny doručujeme pouze na území České republiky.
- Dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo v Zásilkovně.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- pouze pro malé zásilky
Dopravci pro Slovensko:
SPS - Slovensko
- doručení trvá 2-3 dny
- platba v Eurech (€) při převzetí
- zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
- v případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
- standardní úložní doba: 7 dnů (možno zdarma prodloužit)
- minimálně 3 pokusy o doručení
- v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.)
SPS - Parcel Shop - Slovensko
- SPS garantuje doručení do Parcel Shopu do 2-3 dnů
- SPS Parcel Shop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podacích míst na Slovensku - přes 1400 poboček
- Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení.
- SPS Parcel Shop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
- Je možné zaplatit hotově nebo platební kartou.
Packeta (Zásielkovňa)
- Objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Packeta (Zásielkovňa), pobočku si zvolíte v košíku.
- Standardní dodání do 2 pracovních dnů.
- V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
- Na pobočky Packety doručujeme pouze na území Slovenska.
- Dobírku je možné zaplatit hotově nebo platební kartou přímo v Packeta.
- Po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
- pouze pro malé zásilky
Dopravci pro Německo, Polsko a Rakousko:
(Couriers for Germany, Poland and Austria)
DHL
- doručení trvá 3-4 dny (3-4 days delivery time)
- o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání. (DHL delivers packages weekdays 8 to 18 h. Deliveryman will contact you on the day of delivery to arrange details of the transfer - delivery time)
- v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.) (if the driver does not reach you at the first delivery attempt, they will try to deliver the package the next business day)
Kamenná prodejna pro osobní vyzvednutí:
- osobní odběr v Praze je zdarma
- zboží je možné vyzvednout během celé otevírací doby
- jakmile je zboží připraveno k odběru dostanete SMS a email na kontakty uvedené v objednávce
- můžete platit hotově, platební kartou nebo dárkovým poukazem
- Kompletní informace o prodejně zde.
Za zboží je možné zaplatit několika způsoby, všechny platby jsou zdarma, až na dobírku, za kterou zaplatíte 29,-Kč (19,-Kč u Zásilkovny) u objednávek do 3000,-Kč/114€, u objednávek nad 3000,-Kč/114€ je zdarma:
Dobírkou:
- hotově formou dobírky při přebírání zásilky
- platební kartou:
- PPL - v případě dodání přímo řidiči
- Česká pošta - na pobočkách České pošty platební kartou -
Ceník dobírky:
- Nákup do 3000,- Kč/€114 - 29,-Kč (19,-Kč u Zásilkovny)
- Nákup nad 3000,- Kč/€114 - ZDARMA
Platba kartou:
- platba pomocí Vaší platební karty přes Platební bránu
- Apple Pay
- Click to Pay
- Google Pay
- Předvyplněný bankovní převod – za pomoci platebních tlačítek Vaší banky
Více informací o platbách online zde.
Bezhotovostní převod (zdarma a bez poplatků):
Osobní odběr:
- při osobním odběru zboží na prodejně v Praze můžete zboží zaplatit hotově nebo platební kartou
Dárkovým poukazem:
-
Jak uplatnit poukaz v prodejně Honzovy longboardy:
- V případě, že si vyberete zboží v nižší hodnotě, než je hodnota poukazu, nebude Vám rozdíl částky vrácen. V případě, že si vyberete zboží ve vyšší hodnotě než je hodnota poukazu, může být rozdíl ceny doplacen. Celková hodnota dárkového poukazu ani její část nemůže být proměněna za hotovost.
-
Jak uplatnit poukaz při nákupu přes e-shop honzovy-longboardy.cz:
- Objednávku proveďte klasickým způsobem, poté do pole „vložit slevový kupón“ v objednávkovém formuláři vepište Váš bezpečnostní kód (natištěn červeně na přední straně poukazu). Výsledná částka Vaší objednávky pak bude snížena o hodnotu Vašeho dárkového poukazu. V případě, že si vyberete zboží v nižší hodnotě, než je hodnota poukazu, nebude Vám rozdíl částky vrácen. V případě, že si vyberete zboží ve vyšší hodnotě, než je hodnota poukazu, může být rozdíl ceny doplacen některým ze způsobů platby.
-
Platnost dárkového poukazu:
- Tento poukaz je platný 1 rok od jeho vystavení.
Platba kartou přes Platební bránu 3D Secure - jak na to?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:
- číslo platební karty
- datum ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Údaje z Vaší platební karty jsou předávány přímo bance, která zajišťuje bezpečný a zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a tím nám dá pokyn k vyřízení objednávky.
GP webpay je internetová platební brána pro rychlé a bezpečné platby kartou. Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA a Diners Club. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterCard Mobile, které probíhají přes mobilní telefon pomocí QR kódu. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode a Verified by VISA, definované karetními asociacemi MasterCard a VISA. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.
Platba přes Apple Pay - jak na to?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni přihlášení k vašemu účtu na Apple Pay a následně provedete platbu. Apple pay je možné platit v aplikacích iOS, watchOS a v prohlížeči Safari.
Platba přes Click to Pay - jak na to?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni přihlášení k vašemu účtu na Click to Pay a následně provedete platbu.
Platba přes Google Pay - jak na to?
V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde s Google Pay můžete jednoduše zaplatit pomocí platebních karet uložených ve vašem účtu Google. Klikněte na tlačítko "Zaplatit", přihlaste se do vašeho účtu Google a vyberte, kterou z uložených karet chcete použít. Platba může vyžadovat zabezpečení 3D Secure s ověřením držitele platební karty vydavatelem.
Platba přes Platba bankovním převodem - jak na to?
Bezhotovostní převod - jak na to?
Bezhotovostní převod peněz, tato platba předem se doporučuje v případě, že nechcete platit při převzetí Vaší objednávky, když je Vám doručována Českou poštou, PPL, Zásilkovnou nebo při osobním odběru na kamenné prodejně. Všechny potřebné informace, včetně variabilního symbolu, pro úspěšný převod Vám budou doručeny v emailu. Variabilní symbol odpovídá číslu objednávky.
Platit můžete jednoduše pomocí QR kódu, který naleznete ve stejném emailu.
Variabilní symbol = číslo objednávky
V ČR platbu zasílejte na účet: 107-7071290297/0100 vedený u Komerční banky, a.s.
Ze Slovenska a zahraničí zasílejte zdarma a bez poplatku na účet:
IBAN: CZ5701000001154668310277
BIC (SWIFT): KOMBCZPPXXX vedený u Komerční banka a.s.
Výměna:
V případě, že Vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje (barva, velikost atd.) můžete nepoškozené a nepoužité zboží do 14 dnů od převzetí bezplatně vyměnit dle následujících postupů:
Osobně v kamenné prodejně v Praze:
- Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě provést výměnu za jinou barvu, velikost atd. Ve většině případů je výměna vyřízena ihned. Pokud chcete mít jistotu, že proběhne výměna okamžitě, můžete nás kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.
Zaslání zboží:
- Na kopii faktury, která Vám přišla společně se zbožím, zadejte potřebné informace k výměně - ukázat příklad.
- Zboží vracejte v originálním obalu, včetně návodů a příslušenství.
- Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Nepřelepujte obaly a krabice izolepami, které by poškodily obal.
- Vyzkoušené (nepoškozené a nepoužité) brusle, longboardy, skateboardy, koloběžky a ostatní zboží dobře očistěte – zejména kolečka od nečistot, prachu a vlasů.
Zboží společně s kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy longboardy - Výměna
Malešická 2178/20
Praha 3, 130 00
Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit.
V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.
Vrácení zboží:
V případě, že Vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete nepoškozené a nepoužité zboží do 14 dnů od převzetí bezplatně vrátit dle následujících postupů:
Osobně v kamenné prodejně v Praze:
- Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě zboží vrátit.
Zaslání zboží:
- Na kopii faktury napište, jaké zboží chcete vrátit a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze. (Pokud zadáváte číslo účtu ve tvaru IBAN, zadejte také BIC (SWIFT) - ukázat příklad.
- Peníze za zboží i poštovné (pokud vám bylo účtováno při prodeji ve faktuře) vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Náklady spojené s vrácením zboží však neproplácíme.
- Zboží vracejte v originálním obalu, včetně návodů a příslušenství.
- Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Nepřelepujte obaly a krabice izolepami, které by poškodily obal.
- Vyzkoušené (nepoškozené a nepoužité) brusle, longboardy, skateboardy, koloběžky a ostatní zboží dobře očistěte – zejména kolečka od nečistot, prachu a vlasů.
Zboží společně s kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy longboardy - Vrácení
Malešická 2178/20
Praha 3, 130 00
Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit. Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost. Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).
V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.
V případě, že zboží chcete reklamovat, je pro urychlení reklamace nejlepší nás nejdříve kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: reklamace@honzovy-longboardy.cz. Nebo postupujte viz. návod níže:
Osobně v kamenné prodejně v Praze:
- Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě provést reklamaci. Ve většině případů je reklamace vyřízena ihned a to buď opravou či výměnou. Pokud chcete mít jistotu, že proběhne reklamace (oprava nebo výměna) okamžitě, můžete nás kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: reklamace@honzovy-longboardy.cz.
Zaslání zboží:
- Na kopii faktury napište důvod reklamace a Vámi navrhovaný způsob vyřešení (výměna, oprava nebo sleva) - ukázat příklad.
- Zboží společně s vyplněnou kopií faktury a zašlete na adresu:
Honzovy longboardy - Reklamace
Malešická 2178/20
Praha 3, 130 00
- Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit.
- Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna brusle, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné (pokud není dohodnuto jinak). Zašpiněné zboží bude vráceno zpět.
- V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: reklamace@honzovy-longboardy.cz.
- Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.