Doprava a osobní odběr

Logo dopravaDoprava:

Při objednávce nad 1000,- Kč / €38 zasíláme po České republice a Slovensku zdarma!

Ceník dopravy:

  • Nákup do 1000,- Kč/€38
Česká Pošta - Balík do ruky 95,-Kč
Česká Pošta - Balík na poštu  85,-Kč
PPL 90,-Kč
PPL - Parcel shop 80,-Kč
Slovenská pošta €5/130,-Kč
SPS - Slovensko €5/130,-Kč
Osobní odběr ZDARMA
  •  Nákup nad 1000,- Kč/€38
Všichni dopravci ZDARMA

 

Dopravce po České republice:

do ruky
Balík do ruky - Česká pošta

  • Česká pošta garantuje doručení do druhého dne
  • o dni a hodině doručení, budete kontaktováni Českou poštou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
  • pokud nebudete zastiženi, nechá Vám kurýr České pošty ve schránce oznámení a zásilka bude uložena na Vaší poště 14 kalendářních dnů

na postu
Balík na poštu
- Česká pošta

  • Česká pošta garantuje doručení do druhého dne na jakoukoliv z 2700 pošt v České republice
  • služba je pro všechny, kteří jsou těžko k zastižení a chtějí, aby na ně zásilka čekala přímo na poště
  • o možnosti si zásilku vyzvednout na Vámi zvolené poště, budete kontaktováni Českou poštou přes SMS i e-mail uvedený v objednávce
  • zásilka bude uložena na Vaší poště 14 kalendářních dnů

ppl ikon
PPL

  • PPL garantuje doručení do druhého dne, balíky doručuje ve všední dny od 8 do 18 h
  • o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
  • Dobírku je možné zaplati hotově nebo platební kartou přímo u kurýra
  • Pokud Vás řidič nezastihne, zanechá Vám ve schránce oznámení a zásilku Vám bude doručovat následující pracovní den

PPL - parcel shop - Honzovy longboardy
PPL - Parcel Shop

  • PPL garantuje doručení do ParcelShopu do druhého dne,
  • PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice.
  • Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení.
  • PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • Je možné zaplati hotově nebo platební kartou

 

Dopravce po Slovensku:

SK posta
Slovenská pošta

  • doručení trvá zhruba 2-3 dny
  • platba při převzetí v Eurech (€)
  • zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky
  • možnost vyzvednout na pobočkách Slovenské pošty
  • standardní úložní doba: 14 dnů
  • 1 pokus o doručení, poté je zásilka uložena na dodací poště
  • v případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
  • v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.)

Slovak Parcel Service
SPS - Slovensko

  • doručení trvá 2-3 dny
  • platba v Eurech (€) při převzetí
  • zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky
  • o dni a hodině doručení, budete kontaktováni kurýrem na telefon uvedený v objednávce, se kterým si domluvíte čas předání
  • v případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
  • standardní úložní doba: 7 dnů (možno zdarma prodloužit)
  • minimálně 3 pokusy o doručení
  • v případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.)

 

Kamenná prodejna pro osobní vyzvednutí:

  • osobní odběr v Praze je zdarma
  • zboží je možné vyzvednout během celé otevírací doby
  • jakmile je zboží připraveno k odběru dostanete sms a email na kontakty uvedené v objednávce
  • můžete platit hotově nebo platební kartou
  • Kompletní informace o prodejně zde.

 

Praha - Honzovy-longboardy kamenný obchod

Kompletní informace o prodejně zde.

 

platbaMožnosti platby:

 

Za zboží je možné zaplatit několika způsoby, všechny platby jsou zdarma, až na dobírku, za kterou zaplatíte 29,-Kč u objednávek do 1000,-Kč/38€, u objednávek nad 1000,-Kč/38€ je zdarma:

Dobírkou:

  • hotově formou dobírky při přebírání zásilky
  • platební kartou:
    - PPL - v případě dodání přímo řidiči
    - Česká pošta - na pobočkách České pošty platební kartou ČSOB a.s. a Poštovní spořitelny a.s.
  • Ceník dobírky:
    - Nákup do 1000,- Kč/€38 - 29,-Kč
    - Nákup nad 1000,- Kč/€38 - ZDARMA

Platba kartou:

  • on-line pomocí Vaší platební karty přes Platba kartou onlinevíce informací zde

 

Bezhotovostní převod:

  • ČR - bezhotovostní převod peněz, platba předem na účet: 107-7071290297/0100 více informací zde
  • SK - bezhotovostní převod peněz, platba předem na účet IBAN: SK3783300000002700781388, BIC (SWIFT): FIOZSKBAXXX informací zde

 

Osobní odběr:

  • při osobním odběru zboží na prodejně v Praze můžete zboží zaplatit hotově nebo platební kartou

 

Platba kartou přes Platba kartou online- jak na to?

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby –  Platba kartou online. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu 3D Secure, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Údaje z Vaší platební karty jsou předávány přímo bance, která zajišťuje bezpečný a zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a tím nám dá pokyn k vyřízení objednávky.

GP webpay je internetová platební brána pro rychlé a bezpečné platby kartou. Platební brána GP webpay umožňuje platby tuzemskými i zahraničními kartami asociací MasterCard, VISA a Diners Club. Podporuje také platby digitální peněženkou MasterCard Mobile, které probíhají přes mobilní telefon pomocí QR kódu. GP webpay odpovídá celosvětovým standardům a splňuje nejpřísnější bezpečnostní požadavky MasterCard SecureCode a Verified by VISA, definované karetními asociacemi MasterCard a VISA. Tyto standardy jsou označovány jako3D Secure a zaručují maximální bezpečnost plateb.

 

Bezhotovostní převod - jak na to?

Bezhotovostní převod peněz, tato platba předem se doporučuje v případě, že nechcete platit při převzetí Vaší objednávky, když je Vám doručována Českou poštou, PPL nebo při osobním odběru na kamenné prodejně. Všechny potřebné informace, včetně variabilního symbolu, pro úspěšný převod Vám budou doručeny v emailu. Variabilní symbol odpovídá číslu objednávky.

Platit můžete jednoduše pomocí QR kódu, který naleznete ve stejném emailu.

Variabilní symbol = číslo objednávky

V ČR platbu zasílejte na účet: 107-7071290297/0100 vedený u Komerční banky a.s.

Ze Slovenska a zahraničí zasílejte na účet:

IBAN: SK3783300000002700781388

BIC (SWIFT): FIOZSKBAXXX vedený u FIO banka a.s.

 

VráceníVýměna a vrácení zboží:

Výměna:

V případě, že Vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje (barva, velikost atd.) můžete nepoškozené a nepoužité zboží do 14 dnů od převzetí bezplatně vyměnit dle následujících postupů:

Osobně v kamenné prodejně v Praze:

  • Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě provést výměnu za jinou barvu, velikost atd. Ve většině případů je výměna vyřízena ihned. Pokud chcete mít jistotu, že proběhne výměna okamžitě, můžete nás kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.


Zaslání zboží:

  • Na kopii faktury, která Vám přišla společně se zbožím, zadejte potřebné informace k výměně.
  • Zboží vracejte v originálním obalu, včetně návodů a příslušenství.
  • Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Nepřelepujte obaly a krabice izolepami, které by poškodily obal.
  • Vyzkoušené brusle, longboardy, skateboardy, koloběžky a ostatní zboží dobře očistěte – zejména kolečka od nečistot, prachu a vlasů.

Zboží společně s kopií faktury a zašlete na adresu:

Honzovy longboardy - Výměna
Ostrovní 25
Praha 1, 110 00

Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit.

V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.

 

Vrácení zboží:

V případě, že Vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete nepoškozené a nepoužité zboží do 14 dnů od převzetí bezplatně vrátit dle následujících postupů:

Osobně v kamenné prodejně v Praze:

  • Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě zboží vrátit.


Zaslání zboží:

  • Na kopii faktury napište, jaké zboží chcete vrátit a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze.
  • Při vrácení zboží hradíme zákazníkovi náklady za poštovné v paušální výši 90- Kč, pokud nebylo v objednávce poštovné zdarma.
  • Zboží vracejte v originálním obalu, včetně návodů a příslušenství.
  • Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Nepřelepujte obaly a krabice izolepami, které by poškodily obal.
  • Vyzkoušené brusle, longboardy, skateboardy, koloběžky a ostatní zboží dobře očistěte – zejména kolečka od nečistot, prachu a vlasů.

Zboží společně s kopií faktury a zašlete na adresu:

Honzovy longboardy - Vrácení
Ostrovní 25
Praha 1, 110 00

Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit. Bude-li zboží použité nebo poškozené, odpovídá kupující prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnost. Tyto podmínky se vztahují pouze na případy, kdy kupující je spotřebitelem (dle § 419 občanského zákoníku).

V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.

 

reklamaceReklamace:

V případě, že zboží chcete reklamovat, je pro urychlení reklamace nejlepší nás nejdříve kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz. Nebo postupujte viz. návod níže:

Osobně v kamenné prodejně v Praze:

  • Stačí přinést kopii faktury, zakoupené zboží a přímo na místě provést reklamaci. Ve většině případů je reklamace vyřízena ihned a to buď opravou či výměnou. Pokud chcete mít jistotu, že proběhne reklamace (oprava nebo výměna) okamžitě, můžete nás kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.


Zaslání zboží:

  • Na kopii faktury napište důvod reklamace a Vámi navrhovaný způsob vyřešení (výměna, oprava nebo sleva).
  • Zboží společně s kopií faktury a zašlete na adresu:

Honzovy longboardy - Reklamace
Ostrovní 25
Praha 1, 110 00

  • Zboží nezasílejte na dobírku, takový balík bude odmítnutý a zaslaný zpět odesílateli a náklady na dopravu nebudeme hradit.

  • Reklamované zboží musí být kompletní (např. nestačí pouze jedna brusle, ale celý pár), čisté, suché a hygienicky nezávadné (pokud není dohodnuto jinak). 

  • V případě nejasností nás můžete kontaktovat na tel: 777 493 182 nebo na emailu: info@honzovy-longboardy.cz.

  • Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu. Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.